Microsoft Dynamics CRM Software
Partner, integrator, host voor bedrijven
Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring. Meer informatie

Microsoft Dynamics CRM - SFA

Volledige automatisering van uw verkoopteam: van contactname tot de ondertekening van het contract

Microsoft Dynamics CRM - SFA
PDF - Microsoft Dynamics CRM - SFA

Sales Force Automation (SFA) voor Microsoft Dynamics® CRM is een verticale oplossing gebaseerd op het Microsoft Dynamics® CRM platform (On premise of in Cloud-omgeving).

 

De oplossing beheert het verkoopproces, te starten met de prospect, de opportuniteit, het commerciële aanbod (offerte), de bestelling en het getekende contract.

 

Het integreert een groot aantal krachtige tools zoals:

 

  • Workflow van automatisering van de bedrijfslogica
  • Ontdekkingsmechanisme van dubbele gegevens
  • Import/Export wizard voor Excel, csv, txt,... files
  • Modellen van e-mails
  • Modellen van direct mail (“Word Mail Merge”)
  • Wachtlijsten
  • Rapporteringswizard (voor de gebruikers)
  • Geavanceerde zoekmachine (staat toe ad hoc opzoekingen of entiteiten te doen in de database)
  • Dynamisch Excel
  • Standaard interface Web services voor alle entiteiten
  • Integratie met Office®, SharePoint® en OCS

 

 

 


Meer weten?

 

 

  • Klant 360°
  • Prospectie
  • Opportuniteiten
  • Offertes
  • Contracten
  • Productcatalogus
  • Marketing
  • Integratie Outlook®
     

 


Klant 360° – Een globaal zicht op de klant, het zakencijfer, zijn contacten, zijn adressen, zijn gegevens,... evenals alle gekoppelde informatie.

Prospectie – Import van Excel, Csv, Txt en andere files in de Dynamics CRM database door gebruik van een eenvoudige wizard.

Opportuniteiten – Beheer van de pipeline, van de commerciële activiteiten, van de betrokken producten, van het goedkeuringsproces en van de documenten die verbonden zijn tot aan het verkoopproces.

Offertes – Een mechanisme dat toestaat offertes op te stellen op basis van de tariefgegevens, packs, producten, adressen, de klant, enz. De offerte wordt gecreëerd in PDF formaat en is gebaseerd op het mechanisme “Word Mail Merge”. De administrator van de organisatie kan dus de structuur en de inhoud van de modellen wijzigen en kan eveneens nieuwe modellen creëren. Met het systeem kunt u vervolgens de offerte automatisch doorsturen via e-mail.

Contracten – Het beheer van contracten in de CRM ingevolge een transformatie van een offerte of van een bestelling. Het systeem beheert de schema’s in verschillende stappen.

Productcatalogus – De mogelijkheid om packs en producten te beheren. Elk product wordt geklasseerd per onderwerp. Het kan verscheidene tariefcatalogi bevatten op basis van aantallen, type van de klant of van het product.

Marketing – Beheer van de marketing campagnes en lijsten voor het doelgericht gebruik van de database (rekeningen, contacten en prospecten).

Integratie Outlook – Synchronisatie van de rekeningen, de contacten, de afspraken, de taken en e-mails tussen de CRM en Outlook, in beide richtingen en dit zowel online als offline.
 


Neem contact op!