Na de implementatie van Microsoft Dynamics CRM kunt u ons inschakelen voor het beheer en support op uw omgeving. Prodware heeft een compleet pakket aan support diensten voor Microsoft Dynamics CRM. Wij bieden flexibele opties voor het ondersteuning en in onderling overleg bepalen wij graag met u de ideale support invulling, zodat u zich zonder zorgen op uw eigen business kunt richten.
Mogelijkheden vanuit local en global support centres zijn:
De afspraken die we maken over de diensten die u wilt gebruiken, worden vastgelegd in een Service Level Agreement. Zo weet u wat u kunt verwachten en kunnen wij de service bieden die u nodigt heeft!
Wij verzorgen het beheer en verhelpen eventuele incidenten. Ons supportteam staat klaar om uw vragen te beantwoorden. Of deze te beleggen bij een specialist die in detail op de hoogte is van de specifieke implementatie bij uw organisatie!
Ons Microsoft Dynamics CRM support team is beschikbaar voor al uw vragen (maandag tot en met vrijdag, 08:30 - 17:30 uur) via +32 3 232 54 30.