Sociale netwerken bieden uw organisatie waardevolle inzichten. De Dynamics CRM social media module houdt rekening met de trends in klantgedrag. Dit geeft verkopers de mogelijkheid nieuwe kansen te signaleren en adequaat te reageren op concurrenten. Tegelijkertijd gebruiken de marketing teams de informatie uit social media om de juiste boodschap over te brengen via hun campagnes. Tot slot kunnen de klantenservice teams het sentiment van de klanten analyseren om hen beter te begrijpen en meer gericht de interactie met hen aan te gaan.
Creeer kansen met de social media functionaliteit van Microsoft Dynamics CRM. Monitor de aanwezigheid van uw merk en de real-time resultaten van strategische initiatieven tussen de marketingafdeling, verkoopafdeling en klanten.
Gebruik de social media conversaties, identificeer de kenmerken van uw klanten in detail en ga verder dan gewone contactgegevens.
Biedt uw teams de tools die zij nodig hebben om snel te reageren op klantbehoeften. De gecombineerde kracht van Yammer en Microsoft Dynamics biedt zowel transparantie als flexibiliteit.
Biedt uw klanten de service die zij verwachten door met hen te communiceren via het door hun gewenste (online) kanaal.
Gebruik social media in al zijn facetten om een betere klantloyaliteit te bereiken.