Microsoft Dynamics CRM Software
Partner, integrator, host voor bedrijven
Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring. Meer informatie

Social media

Weet wat er gebeurt op social media met Dynamics CRM

Sociale netwerken bieden uw organisatie waardevolle inzichten. De Dynamics CRM social media module houdt rekening met de trends in klantgedrag. Dit geeft verkopers de mogelijkheid nieuwe kansen te signaleren en adequaat te reageren op concurrenten. Tegelijkertijd gebruiken de marketing teams de informatie uit social media om de juiste boodschap over te brengen via hun campagnes. Tot slot kunnen de klantenservice teams het sentiment van de klanten analyseren om hen beter te begrijpen en meer gericht de interactie met hen aan te gaan.

Goed luisteren is het geheim van een goede zakelijke relatie

Dynamics CRM : le secret d'une bonne relation commerciale

Creeer kansen met de social media functionaliteit van Microsoft Dynamics CRM. Monitor de aanwezigheid van uw merk en de real-time resultaten van strategische initiatieven tussen de marketingafdeling, verkoopafdeling en klanten.


Een meer relevante dialoog met uw klanten

Een meer relevante dialoog met uw klanten

Gebruik de social media conversaties, identificeer de kenmerken van uw klanten in detail en ga verder dan gewone contactgegevens.


Laat een succesvolle klantervaring uw teams motiveren

Laat een succesvolle klantervaring uw teams motiveren

Biedt uw teams de tools die zij nodig hebben om snel te reageren op klantbehoeften. De gecombineerde kracht van Yammer en Microsoft Dynamics biedt zowel transparantie als flexibiliteit.


Blijf in dialoog met uw klanten via het door hun gewenste kanaal

Blijf in dialoog met uw klanten via het door hun gewenste kanaal

Biedt uw klanten de service die zij verwachten door met hen te communiceren via het door hun gewenste (online) kanaal.

Gebruik social media in al zijn facetten om een betere klantloyaliteit te bereiken.

 

Contact Gratis
trial
W.Papers

Neem contact op!