Klanten en prospects zijn vandaag de dag beter geinformeerd. Zij maken vaak aankoopbeslissingen voordat u ze zelfs gesproken heeft. Uw verkoopstrategie moet hieraan aangepast worden. Uw teams hebben intuitieve en gebruiksvriendelijke tools nodig om zo effectief mogelijk te werken. Dynamics CRM biedt al deze mogelijkheden.
Door de multi-channel communicatiemogelijkheden kunt u een speciale relatie met uw klanten ontwikkelen door te kiezen voor het communicatiemiddel van hun voorkeur: social media, chat, mobiel, etc.
Uw verkoopmedewerkers zijn continu op pad. Doordat Dynamics CRM overal en altijd gebruikt kan worden, hebben zij toegang tot alle informatie die ze nodig hebben, waar ze ook zijn.
Zorg dat uw verkoopteam optimaal gebruik van social media kan maken, zodat ze kansen kunnen identificeren en hun klantrelaties optimaal beheren. Dit biedt concurrentievoordeel. Op de hoogte blijven van relevante conversaties op social media zorgt voor meer waardevolle klantgesprekken en meer productiviteit.
Geef uw teams de tools die ze nodig hebben om beter samen te werken, ongeacht hun locatie of werkgroep.
Heb direct overzicht van uw pijplijn, waar u ook bent en welk device u ook gebruikt. Presenteer uw gegevens gemakkelijk per regio, team of prijslijst.