Uw dienstverlening stopt niet bij verkoop. Elk contactmoment met uw klanten is belangrijk. Om hen effectief te blijven bedienen, moet u een snelle, efficiente en effectieve dienstverlening bieden. Microsoft Dynamics CRM helpt u.
Biedt uw servicemedewerkers de juiste tools om een snelle en relevante dienstverlening te bieden aan uw klanten.
Versnel uw reactietijden en optimaliseer uw dienstverlening met een kennisbank die continu wordt uitgebreid. Geef uw klanten altijd de juiste antwoorden.
Kom uw afspraken na en beheer uw Service Level Agreements (SLA's). Verhoog uw klanttevredenheid door de hoge mate van flexibiliteit bij de opvolging van service-aanvragen.
Biedt uw teams de tools die zij nodig hebben om snel te reageren op klantbehoeften. De gecombineerde kracht van Yammer en Microsoft Dynamics biedt zowel transparantie als flexibiliteit.
Biedt uw klanten de service die zij verwachten door met hen te communiceren via het door hun gewenste (online) kanaal. Gebruik social media in al zijn facetten om een betere klantloyaliteit te bereiken.