Microsoft Dynamics CRM Software
Partner, integrator, host voor bedrijven
Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring. Meer informatie

Microsoft Dynamics CRM - SD

Centraliseer de meervoudige businessprocessen dankzij spitstechnologieën en dankzij best practices

Microsoft Dynamics CRM - SD
PDF - Microsoft Dynamics CRM - SD

Service Desk voor Microsoft Dynamics® CRM is een verticale oplossing gebaseerd op het Microsoft Dynamics® platform in modus 'On premise' of 'Cloud/Online'.

 

Een excellente dienst leveren en tegelijk de ondersteuningsoperaties uniform maken, is een echte uitdaging. Het is onmogelijk dit te verwezenlijken zonder een automatiseringsproces dat zich aanpast aan de evoluties en aan de complexiteit van de noden.

Microsoft Dynamics CRM Service Desk is de ideale tool om uw interne en externe ondersteuningsdiensten te vereenvoudigen, te rentabiliseren en te automatiseren. Deze bijzonder soepele oplossing vereist geen dure materiële configuratie, noch operationele hulpmiddelen.

 

Met de Microsoft Dynamics CRM Service Desk, opgebouwd rond het dienstenplatform van Microsoft Dynamics® CRM, kunt u op eenvoudige manier de productieflows en de operationele processen automatiseren. Dankzij de meertalige ondersteuning en de aanpassing aan de verschillende tijdzones kunt u namelijk de vragen behandelen van internationale gebruikers en groepen.


Bovendien biedt de Microsoft Dynamics CRM Service Desk u ook de mogelijkheid kosten te verminderen en het beheer te vereenvoudigen door de automatisering van de verschillende bedrijfsprocessen naast het Support en IT domein (conformiteit, beheer van de infrastructuur, opvolging van het personeelsbeheer,…).

 


Meer weten?

 

 

  • Beheer van de incidenten
  • Beheer van de problemen
  • Beheer van de wijzigingen
  • Beheer van de werknemers
  • Beheer van de contracten
  • Compleet beheer van de SLA/SLM
  • Synchronisatie Active Directory
  • Workflows van automatische toewijzingen
  • Rapportering en statistieken
  • Boordtabellen
     

 

  • Beheer van de incidenten

Wanneer een incident zich voordoet heeft de hulpdienst tot doel zo snel mogelijk het normale functioneringsniveau te herstellen. Alle prioritair binnenkomende incidenten bij Focuslive® Service Desk, m.a.w. deze die nood hebben aan de interventie van een specialist, kunnen onmiddellijk aan de juiste persoon worden toegewezen. De incidenten ontvangen via e-mail of via het Internet worden automatisch gemeld. De klanten van Microsoft Dynamics CRM Service Desk kunnen de vooruitgang van hun incidenten online opvolgen via een klantenportaal. Met Service Desk kunt u een kennisbestand samenstellen dat kan worden geraadpleegd en hergebruikt en dat aan minder ervaren techniekers toelaat, te antwoorden op moeilijke vragen die reeds eerder werden opgelost.

  •  Beheer van de problemen

Een structureel probleem leidt tot incidenten en brengt nieuwe oproepen teweeg of een herhaling van oproepen. Microsoft Dynamics CRM Service Desk zal deze incidenten niet kunnen oplossen zolang de onderliggende oorzaak niet werd opgelost. Door de oplossing kunt u meerdere incidenten aan een probleem koppelen en eens het probleem werd opgelost en afgesloten, kunnen alle gekoppelde incidenten automatisch worden afgesloten.

  • Beheer van wijzigingen

Microsoft Dynamics CRM  Service Desk helpt bedrijven op gecontroleerde manier wijzigingen aan te brengen aan de informatica-infrastructuur. Omdat de aanpassingen noodzakelijk zijn om een probleem op te lossen of voor de integratie van een nieuw systeem in uw bestaande infrastructuur, levert Microsoft Dynamics CRM  Service Desk een methode om de geschikte aanpassing voor te stellen. Hierbij wordt verzekerd dat zij de noodzakelijke goedkeuringen ontvangt en tegelijk de tijd opvolgt die nodig is voor de implementatie. Het levert eveneens op gecontroleerde manier opties aan uw medewerkers, die tot doel hebben een aanpassing uit te voeren.

  • Compleet beheer van de SLA/SLM

Het prestatieniveau van diensten kan gemeten worden door de registratie van de dienstencontracten en door de kosten van het beheer van de IT-diensten. Dit laat u toe om met precisie het juiste servicelevel aan te bieden. Het is mogelijk de Service Level Agreements (SLA) te registreren door configuratie of per contact (eindgebruiker of dienst). Wanneer een incident of een probleem werd aanvaard, dan kan de toepasselijke SLA worden geraadpleegd.

  • Boordtabellen, rapportering en statistieken

Microsoft Dynamics CRM Service Desk omvat een wizard voor de creatie van rapporten die iedereen kan gebruiken, die de creatie in real-time vereenvoudigt en de aanpassing van grafische rapportering met de mogelijkheid tot navigatie naar de details sneller maakt.
 


Neem contact op!