Microsoft Dynamics CRM Software
Partner, integrator, host voor bedrijven
Bied uw klanten een onvergetelijke ervaring. Meer informatie

Prodware adjust Members

De oplossing voor het beheer van de ledenorganisaties

Prodware adjust Members
PDF - Prodware adjust Members

 

Uw leden zijn het belangrijkste van uw organisatie. Zij delen uw visie en ondersteunen uw belangen. Zij vertegenwoordigen de stuwende kracht en de bestaansreden van uw vereniging. De gestructureerde administratie van informatie betreffende uw activiteiten is van kapitaal belang.

 

Prodware adjust Members is een vooruitstrevende beheersoftware die de verhoudingen van de specifieke functionaliteiten met organisaties, federaties en verenigingen integreert. Prodware adjust Members is gebaseerd op Microsoft Dynamics® CRM in modus 'On premise' of 'Cloud/Online'.

 

Beheer van leden

Dankzij Prodware adjust Members kunnen uw medewerkers vlot alle informatie over uw (potentiële) leden en uw andere externe relaties raadplegen. De opvolging van de voorkeuren en gedragingen wordt echt kinderspel. Dit versnelt de rekrutering van leden en versterkt uw banden met hen.

 

Beheer van diensten

De diensten die u levert, zullen een belangrijke impact op het engagement en de tevredenheid van uw leden hebben. Informatieverspreiding, de antwoorden op vragen, de specifieke diensten die uw vereniging levert ... het zijn stuk voor stuk componenten die u gemakkelijk kunt centraliseren. De complete module voor dienstenbeheer werd daartoe ontwikkeld. Op die manier krijgen uw diensten een grotere toegevoegde waarde in de ogen van uw leden.

 

Globale oplossing

Met Prodware adjust Members stelt Prodware u een globale oplossing voor optimale ledenadministratie voor. Ze kan worden vervolledigd met opties voor integratie van een callcenter voor de frontoffice, een contentmanagementsysteem en een backofficetoepassing.
 

 

Getuigenissen klant:

 

                 

 

 

Onze referenties betekenen kwaliteitsgarantie voor u.

 


Meer weten?

 

 

• Efficiënt ledenbeheer

• Follow-up van de bijdragen

• Beperkte beheerskosten

• Automatisering via flows

• Eenduidige en gecentraliseerde inschrijving

• Geoptimaliseerde dienstverlening

• Beter begrip van de interne en externe relaties

• Eenduidige interne en externe communicatie

• Vlotte creatie en follow-up van de publipostage

• Publicatie van gegevens via webportaal

• Opties voor callcenter

• Gebruiksvriendelijke interface


Neem contact op!